Sputnik: Jo du har rätt.. Jag har alltid gillat när man blandat in talangen i Timrå IK....satsa på svenska ungdomar och inte en massa kassa pengakåta utlänningar!!! Men vi kan inte bygga ett lag på grabbar födda 98-99... Vi måste få in rutin ..tyngd och spets med!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag har alltid gillat när man blandat in talangen i Timrå IK....satsa på svenska ungdomar och inte en massa kassa pengakåta utlänningar!!!
Men vi kan inte bygga ett lag på grabbar födda 98-99...
Vi måste få in rutin ..tyngd och spets med!!