Sputnik: Nä hur skulle man kunna bli lugn efter den såvida man inte vore motståndarsupporter....det var mest negativa besked eller att han inte hade några svar
mikenomad: intressant att nubben säger att Alexander Deilert är för dyr, it make no sense för mig. Vi kommer alltså inte ha råd med en back i den kalibern.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...