jokklas: Knylan: Jag ställer dumma frågor och får bra svar, tack grabbar! :) För övrigt har jag faktiskt, tro det eller ej, en väldigt bra magkänsla om laget inför kommande säsong. Jag tror det kan bli riktigt kul att gå på hockey igen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt har jag faktiskt, tro det eller ej, en väldigt bra magkänsla om laget inför kommande säsong. Jag tror det kan bli riktigt kul att gå på hockey igen!