+ 3
Inlägg: 1974124
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Visst du har poäng, och jag förstår hur du tänker men jag tycker ändå att det oftast är en uppfriskande pungspark han levererar. Jag blir lycklig och skrattar med hans inlägg. Personangrepp har jag aldrig haft problem med sålänge de är relevanta.
+ 1
Jag kan gå igång med sågningar ibland med, men det finns en gräns på vad som är ok att skriva. Givetvis är alla välkomna att diskutera här, negativt som positivt, men då tycker jag man kan spara personangrepp och hålla det sakligt.