1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1974246

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: Fast dyr och dyr, han kanske inte var värd pengarna! Såna spelare har vi haft förut!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Ja alltså jag har knappt nån koll på Deilert, bara reagerade på att Nubben sa han va för dyr. Är väl också en tolkningsfråga som sagt, för dyr för Timrås plånbok, eller för dyr gentemot prestation. Går ju inte helt säga vad Nubben menade där.

Tror dock de flesta håller med om att det saknas en del komponenter i detta lagbygge för att känna sig helt nöjd? Backsidan är stabil men för trubbig, forwardssidan har potential men nån mer spelare som har producerat innan i sin karriär skulle inte skada heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.