Nisse1: 20 millar kan du glömma, tror jag. Rimligen bör vi ha det i kassan, men det tror jag blir en dröm bara.
Inlägg: 1974418
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Hahaha den här sidan är fan som onlineträffen för manodepressiva. Ena stunden tjimmar nån för ett par lån och nyförvärv och övriga hänger på i lovsång och hallelujah. Nästa dag har nån annan vaknat på fel sida och drevet går, Nubben är Meatloaftragisk och säsongen mer el mindre körd.
Den ende som är konsekvent är Modano, det får man fan ge honom 😂
Den ende som är konsekvent är Modano, det får man fan ge honom 😂
+ 32