mikenomad: Finns ingen substans i Aftonbladets uppgifter. Dahlén kan köpa en lägenhet i Sundsvall och träna sju dagar i veckan med Timrå. Inget unikt att en svensk ishockeyspelare i Nordamerika väljer att tillbringa sommaren hos sin gamla klubb.
Men om Dahlén nu skulle välja spela i Sverige finns det 14 lag i SHL som också vill vara med och slåss om hans signatur. Ingen kan ha undgått hans stora Timråhjärta och det är väl det enda som egentligen talar för en återkomst nu eller I framtiden. Med Timrås ekonomi är det knappast för pengarna en spelare flyttar till Medelpad.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer