+ 7
Inlägg: 1975942
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Om man nu läser det finstilta och även mellan raderna...
Jag tror att Jonte gör ett seriöst försök att slå sig in i San Jose's organisation inklusive farmarlag i höst. Eftersom kvaliteten i samtliga inblandade lagdelar där är högre än motsvarande i Canuks blir det tufft att ta en plats.
Hur det går är upp till Dahlén Jr själv och så klart hur det går med ev. skador. Det beror även på San Jose's tålamod med vår talang.
Ser därför nyktert och luttrat på detta "AB-scoop".
Kanske Dahlén återvänder men säkerligen inte till säsongsstart.
//Saida-Herminator
Jag tror att Jonte gör ett seriöst försök att slå sig in i San Jose's organisation inklusive farmarlag i höst. Eftersom kvaliteten i samtliga inblandade lagdelar där är högre än motsvarande i Canuks blir det tufft att ta en plats.
Hur det går är upp till Dahlén Jr själv och så klart hur det går med ev. skador. Det beror även på San Jose's tålamod med vår talang.
Ser därför nyktert och luttrat på detta "AB-scoop".
Kanske Dahlén återvänder men säkerligen inte till säsongsstart.
//Saida-Herminator
+ 1
Med det sagt tror jag dock precis som ni att det här är ett jävulskt långskott men äntligen ett sillyrykte värt namnet.
Sist man gick en hel sommar och slets mellan hopp och förtvivlan över en möjlig värvning av den här digniteten hette spelaren också Jonte. Men Hedström i efternamn