dalg: Ujuj... det vattnas i mun(eller rinn lätt som det numera heter), men samtidigt skickar hjärnan signaler som säger att det kan väl inte stämma. Vad ska jag o DiLeva tro på?
OM det skulle ske borde det väl dra 500-1000 extra på de första matcherna kan jag tycka.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad ska jag o DiLeva tro på?
OM det skulle ske borde det väl dra 500-1000 extra på de första matcherna kan jag tycka.