dr-nix: Jag är överlycklig bara över att vi har ett rykte med en sådan dignitet. Skulle det dessutom vara sant överträffar det alla mina förväntningar. :)
Woody Jokinen: Direkt i anslutning till vårt uttåg skrev en verklig gammal Timrålegend följande i en fb-tråd om kommande lagbygge: "Här kan jag släppa en bomb. Var så säker" Han skrev inget mer så jag har inte funderat så mkt över det. Möjligen kan man tycka att det blir lite intressant nu....
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...