+ 11
Inlägg: 1976741
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: På tal om årsmötet i morgon, behöver man vara medlem för att få vara där. Någon som vet?
Jag är ff grinig över målvaktsvalet i kvalet och även tidigare under säsongen för jag tror på riktigt att det kan ha avgjort vår SHL-framtid den här sejouren.
Men i övrigt, visar föreningen på gröna siffror och stabil ekonomi i morgon vid årsmötet kan jag inte annat än hylla den värvningsstrategi man anammat. Det känns långsiktigt, tålmodigt och genomtänkt.