Sputnik: jo det är underligt. Jag trodde inte att klubben gått plus några enorma summor som vissa andra men resultatet är absolut svagare än vad man räknat med helt klart.
Inlägg: 1976843
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Om det här stämmer låter det helt sinnessjukt. Var faen tog pengarna vägen? Något är helfel här.
+ 7
Sv: Silly Season 2019-2020
Avgå alla.
Man sätter inte löner efter vart man spelar, man sätter den lön spelaren förtjänar.
Man kan inte betala en Molinder dubbelt så mycket bara för att vi råkar spela i SHL.
Man sätter inte löner efter vart man spelar, man sätter den lön spelaren förtjänar.
Man kan inte betala en Molinder dubbelt så mycket bara för att vi råkar spela i SHL.
+ 7