OlliJanne: Skulle man lyckas med en bra uppdelning av SHL i norr/söder skulle det antagligen göra mycket för norrlandshockeyn. Som det är nu för jag känslan av att norrlandslagen hamnar lite på efterkälken. Om det beror på resekostnader, mindre sponsorsintäkter, sociala lockelser (läs: "I Storstäderna finns mycker mer att göra", som en del kanske tänker) låter jag vara osagt eftersom jag inte har en susning.
Inlägg: 1977285
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Undra när Nubben kommer presentera den sista forwards platsen, eller kommer han plocka upp en junior kanske för att hålla nere budgeten.