1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1980580

Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Haha! Klart det känns sådär när värsta rivalen värvat en kille som slutat två i poängligan i Hockeyallsvenskan. Det ger ju helt klart er en extra injektion i derbyna :)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Bamse: Värsta rivalen? Dina medsupportrar är uppenbarligen av en annan åsikt. Timrå engagerar inte särskilt i Övik, det är tydligen Löven som gör det.
Jo tjena 😂

Sv: Silly Season 2019-2020
Bamse: Värsta rivalen! Jo jag tackar! Tyvärr så ser jag inte er som det längre! Men jag har haft fel förut! 😉

Sv: Silly Season 2019-2020
Bamse: Förutom de uppenbara sportsliga förväntningarna är ju signalvärdet här och nu att han åter väljer en omstart i Timrå ovärderligt. Sen kommer han naturligtvis inte åka ut på isen och göra mål bara sådär, när han känner för det. Men han som person är fantastisk att ha i ett lag. Alla som minns säsongen -17/18 vet hans betydelse som pådrivare, både inom laget och medialt utåt.

Sv: Silly Season 2019-2020
Bamse: Ja men sen missade ju Dahlen inledningen av säsongen med. Så inte helt rättvist. Snarare Emil Molin som skall va glad han fick lite försprång. 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer