Bamse: sluta fåna dig. En spelare som nästan egenhändigt spelat upp ett mittenlag i SHL eller en föredetting som nyss fått barn och vill varva ner. Du vet att jag har rätt.
{8671}: Haha du förstår verkligen inte värdet av att ha en kille i laget som man fostrat själv :) Du bevisade att du varken är ett hockeyorakel eller har hockeykunnande och jag orkar inte mer nu. Vi ses i vinter! Må det bli fullsatt på läktarna och härlig inramning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...