{8671}: Haha, men hallå! Jorden anropar! Ni gör en Vilda Väsby-säsong i SHL och får stryk mot Frölunda istället för Västerås under en säsong i Sörberge-hallen och du tycker att du känner att du kan fälla en sån kommentar? Lille, lille, lillebror :)
{8671}: Om ni höll på typ Brynäs eller Djurgården då kunde jag förstå och köpa den här kommentaren. Men inte när du håller på Timrå IK...Timrå IK. Ni har fan inte gjort något avtryck i hockey sverige, ni är verkligen mellanmjölk. Ni spelade typ semi en gång...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer