1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1981587

Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Andra klubbar har klarat det, så varför skulle inte nubben.

Tror nog en spelare vill ha utveckling och speltid, så förklarar man för spelare och agent att det knappt kommer bli någon speltid så kommer denna att röra på sig, iallfall de flesta.

Leksand skrev med flera spelare innan dom slog ut oss, då de var övertygade att de inte skulle gå upp. Dessa spelare gjorde inte en match för klubben, utan kontrakten bröts och spelarna hittade ny klubb, eller så lånades de ut till HA med kostnadstäckning.

Även oskarshamn har ju skeppat ett par spelare med kontrakt har jag för mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer