Rytter: Freddan har ändå spelat upp en klubb i SHL, det tycker jag är en bra merit. Sist någon spelade upp Modo i högsta serien var väl samtida med slaget om Verdun.
Du har all rätt i att vara nöjd med Hellqvist. Jag hörde att han tackade nej till huvudrollen i American psycho 2 för att ta huvudtränarrollen i Modo hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du har all rätt i att vara nöjd med Hellqvist. Jag hörde att han tackade nej till huvudrollen i American psycho 2 för att ta huvudtränarrollen i Modo hockey.