Rytter: Nu håller jag faktiskt med dig, bara en dålig bortförklaring. Jag väntar ff, förgäves såklart, på en förklaring kring varför föreningen tog sig an SHL med sådan ohygglig handlingsförlamning
mikenomad: Jo samma här egentligen. Nubben hade kunnat gjort sååå mycket annorlunda beslut och jag var ju också en av dem som kritiserade han och föreningens tama inställning hårt förra säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer