Rytter: Ursäkta om jag tyckte att det var konstigt att ni ägnade 100 procent av tiden på att gnälla på domarna. Det var ju på en sjuk nivå. Det måste du väl hålla med om. JFK hade ju minst 5 inlägg varje match som var domargnäll. Tom era egna blev less på gnäller.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var ju på en sjuk nivå. Det måste du väl hålla med om.
JFK hade ju minst 5 inlägg varje match som var domargnäll. Tom era egna blev less på gnäller.