Zambonin: Med tanke på omstarten och att vi hade majoriteten spelare från närområdet så, ja. Svartvadet körde Modo i botten i samma stil som Linkan gjorde med Timrå och vi fick börja om och det behövdes verkligen att föreningen kom ner på jorden efter SM-guldet. Vi hade varit i fritt fall sedan dess, med undantag av tre år med Näslund och Samuelsson/A. Forsberg. Sen tog Svartvadet över.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer