1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1981645

Sv: Apropå nånting...
{4606}: Man kan ju tycka att det är jobbigt med alla modolider i vårt forum, men jag ser det på ett annat sätt. De är ju lite bakom allihopa, de flesta med kusiner till föräldrar, och att de gör bort sig öppet i vårt forum, är ju mest humoristiskt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: det är ett naturligt steg. Först skiftar hockeysverige från Modo till Timrå. Sen skiftar deras egen lokaltidning. Nu börjar deras fans bevaka Timrå i allt större utsträckning. Ett tecken i tiden helt enkelt som vi får lära oss att leva med.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Alltid lika roligt när någon som håller på Timrå drar inavel-kortet. Har du ens varit i Timrå och sett hur det ser ut där?

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Skönt när man helt saknar självinsikt ;)

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Mer skämmigt att kalla folk inavel.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer