Bamse: Men intresse för Modo verkar vara på topp, det bådar gott..: ?Ett tjugotal supportrar hade tagit sig från Vasa till Örnsköldsvik, enligt uppgift med buss, och de höll igång så gott de kunde på ena kortsidan. På andra sidan hade ungefär lika många Modoiter skapat en klack och därför blev det en viss kamp på läktarplats under matchen.?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
?Ett tjugotal supportrar hade tagit sig från Vasa till Örnsköldsvik, enligt uppgift med buss, och de höll igång så gott de kunde på ena kortsidan. På andra sidan hade ungefär lika många Modoiter skapat en klack och därför blev det en viss kamp på läktarplats under matchen.?