1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1981850

Sv: Apropå nånting...
Puckat: kan ju vara så han börjar med att slänga in dom som är minst trötta. Onödigt att spela dom bästa då dom är helt slut.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Så kan fallet absolut vara. Men jag får inte bra vibbar när Freddan än en gång för 3:e säsongen i rad går ut och säger att det finns ingen 1:a kedja utan vi har 4 kedjor som skall göra det. Finns det nån hockeykunnig som kan hålla med om det när vi har en kedja med Dahlen i spetsen.? När det är 1 minut kvar och vi jagar 1 mål så är det tjänstefel om Dahlen och andra offensiva förmågor inte är på isen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...