Kul med alla "!", ger verkligen tryck till det du skriver. Om du inte kommenterade IKO:s försäsongsresultat tidigare förstår jag inte varför du tar åt dig ens. Är väl ett öppet forum där man får kommentera vart man vill, men du får gärna skapa ett stängt Timråforum om du önskar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kul med alla "!", ger verkligen tryck till det du skriver. Om du inte kommenterade IKO:s försäsongsresultat tidigare förstår jag inte varför du tar åt dig ens. Är väl ett öppet forum där man får kommentera vart man vill, men du får gärna skapa ett stängt Timråforum om du önskar.