1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1982401

Sv: Silly Season 2019-2020
Rytter: Gör dig inte dummare än du är. Cyklop i all ära, det vet vi. Men det där kan vara bland det mest korkade du kläckt ur dig. Och det säger en del...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Nu släpp vi för fan förra sessen och blick framåt!
Jag ger fan i att!
Jag gläds med IK70 som kämpat i så många år.
Klubben i mitt samhälle samarbetar Vimmerby och Oskarshamn. Utan samarbete stannar glesbygdshockeyn!
Ska bli spännande och se Timrå denna säsong.
Ungt och och hungrigt och rutinerat...
Precis i min smak...

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Är det ens någon idé att älta matcherna mot IKO?
Vi har ett resultat och en ny verklighet att finna oss i. 4-3 i matcher, Timrå till allsvenskan, IKO till SHL.

Att analysera och killgissa scenarion som kunde ha varit ägnades väl de första 3 månaderna åt.
På förhand är IKO "toppkandidat" för jumboplatsen, försäsongsmatcher betyder inte ett jota. Det visar mer vilka som har tränat bäst och kommit längst i sina förberedelser.

Som någon nämnde, det är först efter 10-15 omgångar man kan se riktiga mönster.

Ta våra första matcher som exempel, slog rekord i flest poäng på de första matcherna som nykomling. Sen åkte vi på 12 torsk i rad efter jul.

Nya tider nu och jag ser fram emot att tvåla dit Mådå i en HA-final (på förhand).

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer