{3405}: Enligt Åhlund höll de helt enkelt inte måttet. Sputnik: Ja precis. Men här tror jag man kan se konsekvenserna i hierarkiskillnaden mellan klubbarna. Har en känsla av att Åhlund har betydligt mer att säga till om gentemot Stolt än vad Freddan har gentemot Nubben...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sputnik: Ja precis. Men här tror jag man kan se konsekvenserna i hierarkiskillnaden mellan klubbarna. Har en känsla av att Åhlund har betydligt mer att säga till om gentemot Stolt än vad Freddan har gentemot Nubben...