Sputnik: Just de vi ska väl foka på den kommande säsongen o våra egna spelare som vi hoppas på o att alla får vara skadefria!!! Helt enkelt vi struntar i vad vissa vräker ur sig i onödan låt dom sköta sitt o vi hejar fram våra stolta furor!!😎👍👏
Inlägg: 1982434
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Lutar lite åt att jag kör från Skåne till Linköping/Norrköping till säsongspremiären. Fler som ska dit?