1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1982457

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jag förstår inte att det ska vara så svårt att ha klubbmärket fram..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{3405}: fattar fanimej inte heller.... Hur många här inne tycker att träningströjorna dom kör med som har klubbmärket fram är snyggare? Vi borde fan mass-skicka mail till ledningen att uppgradera sig...