1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1982600

Sv: Apropå nånting...
Kongo: bra...men hur stämmer detta med L. Backlunds kommentar efter kvalet om att det finns viktigare saker än ishockey?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: En rimlig tolkning av det är att det finns just viktigare saker än ishockey. I sorgen efter ett förlorat kval kan det vara bra att påminna sig själv om det. Hur tolkar du det? Att Backlund och föreningen gick på halvfart för att barn far illa, det finns krig och att människan driver jordklotet mot en klimatkris? Det finns kloka skribenter och intressanta diskussioner här, men dumheter och off topic irriterar för mycket. Tack och hej tills vidare!

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Att dom inte riskerade föreningens framtid för tillfällig potentiell sportslig framgång kanske?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.