mikenomad: Eh, som en trogen följare av Timrå IK på HS inser man möjligen... Läs inte HS som Fan läser Bibeln! Här går känslorna först och så ska det vara. Vill man ha allt rätt och riktigt finns Svea Rikes Lag säkert att ladda ner som en app. Definitivt en klockren text men faen så tråkig. Tack för att ni tillsammans väcker glöden för TIK! Alla hjälper till och drar sitt eget lilla strå. Så även MoDo-liderna från Banjoknäpparlandet. =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer