1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1982861

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Spot on. Det är därför det stör mig när en del dyker in och talar om att de minsann blivit för fina för HS (men reggade är de så de kan titta in och tala om det ibland och sedan fortsätta smygglutta. Bidra då för fan om alla andra är så dumma i huvudet) eftersom det skrivs mest dumheter här och den o den har så fel i sin besvikelse över hur klubben skött vissa saker.

Det är, oftast, inga jävla sanningar som skrivs här. Det är ett samlingsforum för supportrar som bygger på att man har känslor för en klubb och ges utrymme att dela dem. Inom rimliga gränser naturligtvis.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: tror också att det handlar om att vissa personer(ingen nämnd) rent av är vän med Nubben och när det vankas kritik mot han så kommer man till försvar. Man måste dock kunna skilja på sak och person i detta fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer