+ 8
Inlägg: 1982861
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: tror också att det handlar om att vissa personer(ingen nämnd) rent av är vän med Nubben och när det vankas kritik mot han så kommer man till försvar. Man måste dock kunna skilja på sak och person i detta fall.
Det är, oftast, inga jävla sanningar som skrivs här. Det är ett samlingsforum för supportrar som bygger på att man har känslor för en klubb och ges utrymme att dela dem. Inom rimliga gränser naturligtvis.