Sputnik: Sen lite Svedberg. Var ej i balans och så här säger Djurgårdens sportchef om han humör förra säsongen. "Timrå ramlade ur SHL förra säsongen och vare sig försvars- eller målvaktsspelet var tillräckligt bra. Det gjorde Svedberg frustrerad under matcherna."
Tycker faktiskt man såg skillnad på lugnet i försvaret på när Bratten stod och skrattade och skojade under matcherna med sina lagkamrater och med Svedberg som man aldrig visste när han skulle få sina utbrott på allt och alla. Det gav ju inte positiva signaler till utespelarna precis.....
Hoppas innerligt att det här är året då Bratten får visa vad han går för!
Sputnik: Det är kanske så att spelare med lynnigt humör gör sig bättre i lite bättre lag där de så att säga är på dåligt humör mer sällan och att deras raseri då kan väcka laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Timrå ramlade ur SHL förra säsongen och vare sig försvars- eller målvaktsspelet var tillräckligt bra. Det gjorde Svedberg frustrerad under matcherna."
Tycker faktiskt man såg skillnad på lugnet i försvaret på när Bratten stod och skrattade och skojade under matcherna med sina lagkamrater och med Svedberg som man aldrig visste när han skulle få sina utbrott på allt och alla. Det gav ju inte positiva signaler till utespelarna precis.....
Hoppas innerligt att det här är året då Bratten får visa vad han går för!