1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1982932

Sv: Apropå nånting...
Propagandus: Så jävla tröttsamt med alla bortförklaringar till varför stackars stjärnmålvakts-Svedberg inte presterade. Mr lidners knäpp under ett slutspel 2012-Svedberg. Han var fullt medveten om de sportsliga förutsättningarna när han signade men var sämst av de sämsta när det sedan gällde. Punkt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja han hade tydligen flera SHL lag att välja mellan. Men skulle tro att money talks i detta fall och att Nubben pungade upp och att han mer eller mindre blev garanterad att få stå mycket blev avgörande. Med tanke på klubbens mindset att vi inte var mogna för SHL och med facit i hand hade det kanske varit bättre att gått efter en billigare toppmålvakt i HA och chansat på Bratten eller denne då fått ta tampas om förstespaden och fått mer pengar över till resterande trupp.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer