Kloka ord detta från SSK:s Tränare, hoppas Timrå tänker likadant!
Något att tänka på inför Seriepremiären och få ihop formationerna kring.
”i år är det viktigt att vi får ihop en grupp där dynamiken blir bra. Jag skulle säga att det är helt avgörande. Varje pusselbit måste passa in, förstå sitt uppdrag och inte dra på sig förväntningar att vara någon spelare som vederbörande inte är.”
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Något att tänka på inför Seriepremiären och få ihop formationerna kring.
”i år är det viktigt att vi får ihop en grupp där dynamiken blir bra. Jag skulle säga att det är helt avgörande. Varje pusselbit måste passa in, förstå sitt uppdrag och inte dra på sig förväntningar att vara någon spelare som vederbörande inte är.”