Nu ska vi inte vara småsinta mot en liten förening som IKO som med små medel gjort fantastiskt resultat. Näee, släpp vårens besvikelse och lägg inte så mycket fokus o energi på dom.
För mig är t ex Växköp mycket mer en nagel i ögat som med fläskiga dollarbuntar köpt sig in i eliten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För mig är t ex Växköp mycket mer en nagel i ögat som med fläskiga dollarbuntar köpt sig in i eliten.