När ska folk inse att Freddan måste bort? Noll talang för coachrollen den mannen. Hur i hela friden kan han lämna Nielsen hemma? Hur har han lyckats gjort Nielsen så usel så han inte ens får byta om? Det är väl freddans inkompetens att sätta ett försvarspel som förvirrar spelarna. Nä, Freddan skulle avgått redan i våras. Låt Ante ta över omgående.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
När ska folk inse att Freddan måste bort? Noll talang för coachrollen den mannen. Hur i hela friden kan han lämna Nielsen hemma? Hur har han lyckats gjort Nielsen så usel så han inte ens får byta om? Det är väl freddans inkompetens att sätta ett försvarspel som förvirrar spelarna. Nä, Freddan skulle avgått redan i våras. Låt Ante ta över omgående.