Skön seger. Men jag skäms över den övertaggade TIK-supportern som knuffade till en liten TIK-kille på 8-9 år på läktaren. När pappan till grabben reagerade hotade han med att skalla ner grabbens farsa. Hur hanterar vi det där? Någon som behöver hjälp? Någon fler som upplevde situationen? Ibland undrar jag om jag såg fel, eller upplevde fel? Hoppas det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...