{8839}: Jag har dålig koll men jag tror det är en liten kärna i RV som har denna huliganwannabe stil över sig och det har jag upplevt även på andra bortamatcher som sagt. Men ingen bryr sig eller säger till heller. När jag skrev på Facebook efter Oskarshamnmatchen i kvalet fick jag mothugg från nån i supportergruppen som inte tyckte det var så farligt, tror han.är lite halvkänd i Timråkretsar också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...