Sputnik: Efter ha stått på ståplats i en massa år så finns det alltid element som lägger mer energi på publik ,bortaklack och spelare än att se på hockey , hockeyn föder ett visst hat av någon anledning, mycket troligt att det finns alkohol i bilden ..varför skall man dricka alkohol och se på sport har jag aldrig förstått . Vad har dom för gemenskap ? Skit i spriten när ni går på hockey ...all idrott inkluderat .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad har dom för gemenskap ?
Skit i spriten när ni går på hockey ...all idrott inkluderat .