Pinus sylvestri: Ja det har blivit lite feltolkningar med personen jag skrivit med på Twitter och han har ändå bemött med saklighet och respekt och vinhar snackat ut om vissa grejer. Grabbarna som misskött sig skall ha fått tillsägelser så förhoppningsvis så tar de lärdom och vänder sin energi till att heja fram Timrå framöver. Jag är inte långrandig så nu vänder vi blad!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer