Kulltorp: Ja risken är att det blir värsta flashback härinne om man spekulerar hejvilt. Men klart det inte ser bra ut hur eller hur när det blir sån här dokusåpa i media av allt och ingen info ges.
Inlägg: 1989956
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Börjar veckan med en nostalgibild från de mörka åren, fusionen. Vilka känns igen?
