1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1991110

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-10-02
Gorkyman: Hör vad du säger, jag tycker att han har steppat upp, tydligen tycker Ante det också det eftersom han får sina 25 min i istid. Vem tycker du att man skall ersätta honom med?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-10-02
NDR: Sorry men håller inte med dig här. Han har säkert sina uppsidor men man håller ju andan varje gång Söderberg har pucken. Han har ju 35456253 lägen att lägga sarg ut i sista perioden, men istället så hafsar han iväg någon mellanmjölkspassning till Westerlund. Nej du, Söderberg håller tyvärr inte. Verkligen inte i första backpar i ett lag med ambitioner att vara topplag.

Ska tilläggas att jag hoppas att han motbevisar mig framöver, verkligen. Nåja, nog med klagomål nu. Skönt att få sätta dit lillebror.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.