Sputnik: Tanken på Ragnarsson växer. Tror Ante egentligen skulle vilja använda backarna mer i spelet, i synnerhet framåt men då behöver vi lite andra spelartyper än vad vi har och kanske var lite väl naiva när vi satte ihop laget.
Det kanske skulle vara mer ett komplement till spelidén än en förstärkning till laget.
Tror inte Leksand skulle gå med på ett lån till oss tyvärr. Annars finns det faktiskt på "pappret" en lucka som han skulle kunna fylla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer