Sputnik: Tanken på Ragnarsson växer. Tror Ante egentligen skulle vilja använda backarna mer i spelet, i synnerhet framåt men då behöver vi lite andra spelartyper än vad vi har och kanske var lite väl naiva när vi satte ihop laget.
Det kanske skulle vara mer ett komplement till spelidén än en förstärkning till laget.
Tror inte Leksand skulle gå med på ett lån till oss tyvärr. Annars finns det faktiskt på "pappret" en lucka som han skulle kunna fylla.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...