1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1991925

Sv: AIK - Timrå IK 2019-10-04
Laken: jag känner detsamma. Men jag förstår inte varför? Det är en match vi borde vinna, vi är bättre på alla positioner och vi har Dahlén som kan avgöra vilken match som helst.

Vad har dom egentligen? Varför är jag orolig?

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2019-10-04
Öndulat: Min gissning faller på dåliga erfarenheter från Hovet. I nuet ska vi vara bättre!

Sv: AIK - Timrå IK 2019-10-04
Öndulat: Du är rädd för att motivation ska slå klass.

Vore inte första gången det skedde. AIK och Hovet väcker dessutom inga sköna minnen för en Timråit

Sv: AIK - Timrå IK 2019-10-04
Öndulat: krossa gnaget!
Uppladdat:

500x0-img20191004185217.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer