Ja, där kom det. Kompensationen till AIKs fördel. Larsson i AIK sliter tag i Jansson, klart som fan att klubben kommer upp i ansiktet när man ska slita sig loss..
Jåkkinen: Vilket snack det är om underskattning och att vi åker ner dit och kanske underskattar dom bla bla, bara för vi ligger under eller kanske förlorar en match betyder det inte att laget UNDERSKATTAR motståndarna, tröttsamt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer