Bee: Jag skulle vilja mynta ett nytt uttryck. Timrå spelar "Kameleont-hockey", alltså att man just nu anpassar sig efter motstånd mer än att dominera matcher. Men när man behöver ta i gör man det liksom och det räcker i dagsläget.
Tar nog hellre detta än säsonger innan då vi spelat glad anfallshockey och vunnit skotten men stått som förlorare ändå vid matchens slut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...