EXPLORERSMÅLAND: Karlsson som hade näst bäst poängskörd säsongen vi gick upp fick ihop 28 poäng. Lundin är "bara" 10 poäng ifrån att slå det. Då är vi inte ens 1/5 in på säsongen. Ja och då utgår jag givetvis från att Dahlen kommer göra minst lika många poäng som från samma säsong. Visserligen fick fler spelare som Lavoie, Hållander, Olofsson och Johnsson ihop kring 20 poäng var med, men säsongen är lång och Hartmann, Lööke, Wahlgren, Ohlsson kommer nog inte vara sämre de i slutändan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Visserligen fick fler spelare som Lavoie, Hållander, Olofsson och Johnsson ihop kring 20 poäng var med, men säsongen är lång och Hartmann, Lööke, Wahlgren, Ohlsson kommer nog inte vara sämre de i slutändan.