Sputnik: Håller med. Freddans problem lyser fortfarande igenom då vi har oerhört svårt att dominera spelet i 5 mot 5. Det har varit genomgående sedan han kom. Plusset i år och när vi gick upp var Dahlén. I år gillar jag även att han börjat coacha laget. Rätt spelare och femmor i rätt lägen. Det är oerhört effektivt. Tror Ante bidragit en del här. Går vi upp, så måste Freddan bort.
Kulltorp: PP har väl under Fred genomgående varit på riktigt hög nivå för att vara Timrå. Om man ser över senaste ca 10 åren eller senaste 3-4 tränarna i alla fall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Plusset i år och när vi gick upp var Dahlén.
I år gillar jag även att han börjat coacha laget. Rätt spelare och femmor i rätt lägen. Det är oerhört effektivt. Tror Ante bidragit en del här.
Går vi upp, så måste Freddan bort.