Sputnik: Så långe vi plockar så här mycket med poäng, 2,4/match så landar vi på 123,5p efter 52 matcher. Då kan Leif Loket Olsson få vara tränare. Det handlar ju om att vinna hockeymatcher.
Hassan: jo men lite det jag säger, Detta funkar uppenbarligen i HA, men sprattlar vi oss upp så räcker inte Freddan till i SHL. Finns många lag som låtit tränarn gå när man avancerat uppåt i systemet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer